söndag 21 februari 2010

Imorgon smäller det

I fredags var jag på möte på Xtravaganza. Jag har fler kompisar - kompisar som går där och jag har inte hört en enda missnöjd. Jag fick en väldigt bra bild av personalen som jobbar där och stället i sig. Personalen verkar vara väldigt engagerade i varje individs behov. Efter jag skrev på papperna så köpte jag en påse med soppor som ska räcka till på söndag kväll. Ska dit igen på torsdag för att ha ett individuellt möte med en hälsocoach som ska väga och mäta mig. Eftersom jag börjar imorgon så vägde jag mig själv nyss och vågen stannade på 108 kg. Inte helt okej. Det ska det bli ändring på nu. 30 kilo minst. Frågade hälsocoachen i fredags om hur lång tid hon tror att det kommer att ta för mig att gå ner 30 kilo. Max 15 veckor sa hon, men det kan gå fortare med. Spännande. Kul att vara 30 kilo lättare till sommaren.

Igår fyllde jag 24 år och hade kalas med en massa tårta och kakor. Har gått o småätit hela dagen men mest för att jag vet att fr.o.m jag går och lägger mig ikväll så kommer jag inte få tugga något på minst 3 månader. Herrejösses vad långt fram i framtiden det känns nu. Det skrämmer mig men jag SKA klara det. Har all stöd i världen av min pojkvän. Han är bäst i världen!

Återkommer imorgon om hur första dagen har gått.

1 kommentar:

  1. Jag har också bestämt mig för att börja med Xtravaganza. Är det verkligen så hemskt som du beskriver det ? Har du gått ner mycket i vikt med det ?

    Vi kan ju alltid stötta varandra om du vill ;)

    Här har du min blogg!

    http://vagenfran115.blogspot.com/

    SvaraRadera